Zelihanur Börülce ve bamyada özellikle dondurucuya koyduğumuz zaman aşırı koku oluyor yenmiyor siz nasıl koyuyorsunuz?
Linaamom Zelihanur evet çiğden koyuyorum hiçbir koku olmuyor kilitli poşetlerde siz isterseniz biraz haşlayıp koyabilirsiniz