Merhaba, 7 aylık oğlum 2-3 haftadır kendini kasıyor. 1 haftadır sıklaştırdı. Saniyelik sürüyor sonrasında normale dönüyor. Genellikle sıkıldığında huzursuz olduğunda yapıyor. Çocuk nöroloji eeg çekti normal dedi ama içim rahat değil. Aynı durumu yaşayan anneler var mı? Sizlerin doktoru ne gibi bi öneri sundu yardımcı olabilir misiniz?