Papatyack ben soyledigim 2 mamayida kullanmadim inanin, o kadar detayli bilmiyorum sadece doktorum kilo aldırma ve protein açısından aptamilden sonra bu ikisi iyi dedi. Gaz ve kabizlik icin eczaneden bu markalarin ozel olani oluyo, onu kullaniyorlar bildigim kadariyla