Merhaba güzel anneler kızım 28 aylık 2 gün önce tuvalet eğitimine başlamaya karar verdim. Geceleri çoğu zaman kuru kalkıyordu bezden rahatsız oluyordu. Lazımıgı vardı birkaç ay önce çıkarmıştım arada oturuyordu bebeğini oturtuyordu bu konuda hiç sorun yaşamadık çok çabuk adapte oldu . İlk gün kacırmalar yetişememeler elbette oldu ilk gece 2 kere kaldırdım hiç bez takmadım birinde yaptı diğerinde yapmadı ve gece 1 kere kaçırdı . Dün gece 2 kere kaldırdım tekrar 2 sinde de az da olsa yaptı ve hiç kaçırmadı kuru kalktık . En çok sıkıntı yaşadığımız konu ise tuvalete götürüyorum az biraz yapıyor anne bitti diye kalkıyor bu arada en fazla 5 dakika bekletiyorum lazımlıkta kalkıyor ve aradan 10 dakika geçiyor altına yapmış oluyor. Az önce anne çiş dedi ve bir anda yapmaya başladı hemen lazımlıga oturttum ve geri kalan çişini lazımlığa yaptı . Acaba bu durum normal mi nasıl bir yol izlemeliyim tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🌸