bsradnmz1 Bebeğim 3 buçuk aylık gündüzleri uyuttuğumda sadece yarım saat uyuyor bu süreyi nasıl uzatabilirim hep böyle mi olur acaba . Ayakta sallayarak uyutuyorum beşik mi almam gerekiyor en azından bir saat uyusun istiyorum