Pembepanter2 İnsana yeter artık noktası geliyor o zamandan sonra karar veriyor değişmeye
73 kiloyla doğuma girdim 67 kiloda doğum sonrası uzun bi süre sabitlendim. Ne giydiğim yakışıyordu ne de alışveriş yapmak istiyordum , aynaya baktığımda kendimi görmek istemiyordum resmen
Kıyafet deniyorum olmuyor , deniyorum olmuyor yakışmıyordu
Diğer annelere bakıyorum incecik iyice sinirim bozuldu
Yeter artık ya dedim emziriyordum hâlâ emziriyorum , su içmeyi attırdım abur cubur yok denecek kadar azalttım . Çok canım çekse de hayır demeyi öğrendim
Şimdi 60 kiloyum daha vermem gereken 5 kilom var ama eskiye kıyasla çok daha mutluyum