iremco 5,5 ta başladım bende 6 gibi tamamen sandalyeye oturttum zaten ilk zamanlar tadımla geçiyor. Şuan 9,5 aylık kızım. Yaklaşık 8. ayına kadar hep kendim yedirdim diyebilirim. Daha sonra önünede koymaya başladım öncesinde sanki daha çok oyun yapıyor gibiydi. Yani şuan hem kendim yediriyorum hemde önünede koyuyorum kendiside ağzına götürür yer. Tamamen ona bırakmıyorum öyle şuanlık