Kızlar merhaba. Bebeğim 5 ay 20 günlük son zamanlarda çok iştahsızlaştı normalde emzirdim hep şimdi ara ara mama veriyorum ama ona karşıda isteksiz. Diş çıkarmada yok. 1 haftadır ek gıda tarımlarına başladım zar zor onu yiyor ama 1 aydır çok az kg almış ne yapacağımı bilmiyorum aptamil kullanıyorum mama olarak bana önerisi olan var mı kilo ve gelişimi için??