ladiess öncelikle geçmiş olsun
Eğer ateşiniz titremeniz varsa doktora gidin augumentin verecektir gönül rahatlığı ile içebilirsiniz sıkıntı olmuyor bebeğe …
Eğer göğsünüzde kızarıklık varsa dipdirine lahana yaprağını koyup dondurun .donduktan sonra buzluktan çıkarıp buz çözülene kadar bekletin içinde antioksidan var oradaki apseyi dağıtıyor .
Eğer kızsrıklık yok ise sıcak susa haşlayacaksınız lahanayı biraz ılıyınca göğsünüze koyduğunuzda yakmayacak şekilde bekletin yine aynı şekilde antioksidan etkisi yaratıp apseyi çözecek ..
Bunu geçene kadar yapın ben büyük boy lahana alıp yaptım faydasını da gördüm..
Mastine en iyi çözüm bebeğin emmesi emdikçe açılıyor ..
Emzirdikten sonra da kaldıysa sütünüz sağım yapın ki kanallar tıkanmasın..
Eğer bebek emmiyorsa makine ile çekebilirsiniz.
Duşta sağım yapın ama çok sıcak su süt kanallarını aktif hale getiriyor o yüzden ılık su ile alın göğsünüzde de masan yaparak boşaltın videoları var..
Yine mochinşn masaj aleti var bütçeniz elverişli ise onu alın sürekli masaj yapıyordum düğüm düüüm oluyordu kanallarım top top.. iyi geliyordu..
Mastit çok zor eğer bunlara rağmen açılmazsa genel cerrahiye gidin ihmal etmeyin göğüs ucundan girip oluşan süt keseceklerini açıyorlar ağrılı ve kanamalı oluyor biraz ama nasıl rahatlatıyor anlatamam …
Birde beyzbol tutuşu ile emzirmenizi tavsiye ederim
Başımdan geçti Allahım kimseye vermesin