zulalllll Güzel annemlerin chia tohumu kullanan var mı. Faydasını gören. Nasıl kullanımı hakkında bilgisi olan
Yelda35 zulalllll Ben sabahları yoğurt chia meyve tarçın yapıyorum severek yiyorum bir gece önceden yoğurt chia yap beklet daha iyi veya süt
fob zulalllll Yıllardır yulaf kaselerimde keten tohumuyla beraber kullanıyorum. Zayıflatma, iştah kesme gibi bir durumu yok. Biraz tokluk sürenizi uzatır, bağırsaklarınızı rahatlatır. Dolaylı yoldan yardımcı tabi. Boğazı tutmadan hiçbir güç verdiremez😄
hazale966 zulalllll ben yoğurt meyve karışımının üzerine 1 tatlı kaşığı kadar atıyordum tek başına zayıflatmıyor ama
Mnli zulalllll hiç bir şey zayıflamaya tek başına neden olmaz destek olur ben chiayı 2 türlü kullanıyorum 1 bardak suya bir kaşık chia bir kaç damla limon tok tutuyor mu tartışılır kahvaltı edemeyeceksem öğlen öğününe kadar yetiyor 2. Si ki benim ve 4 yaş oğlumun en sevdiği öğündür bu küçük kavanoza göz kararı chia koyuyorum dibine 1-2 kaşık üstüne süt koyuyorum kavonuzun yarısından az bir gece dolapta beklet sabah üstüne sağlıklı gronola mevsim meyvesi kayısı şeftali incir çilek muz evde ne varsa üstüne de 1 kaşık yulaf ezmesi yanında kahve ile benim için de oğluma da öğün oluyor chia bağırsakları temizliyor ayrıca protein b vit ve omega olduğu için balık sık tüketemediğimizden eklemiştik oğlumun beslenmesine