alexab ilk doğduğu günden beri 3 yatak vardı koydum asla susmadı anca yanımda sustu hep şimdide o yüzden yanımda ama beşiği büyüyen beşiklerden içinde sallanan yatak var yer olmadığı için ve içi boş die ıvır zıvırla doldurduk h.sonu ayarlayıp önce beşiğinde uyutmayı deneyeceğim inşallah uyur ya böle memede de zor oluo ama ben alıştım yanımda yatmasına uykum çok ağırdı ama şuan pırt yapsa uyanıorum