parsegemommyyy sizin oğlunuz tam benim kız 😂 yemin ediyorum aynısını yaşadım..Bizimki şuan 10 aylık ve yatak odasında ikimiz uyuyorduk o gece. Bebişim o zamanlarda geri geri emekliyordu,baktım gece uyanıyor oturuyor yatakta ve sonrasında ağlıyordu. Hatta bir kere öyle bir geri gitmiş ki normalde çok hafif olan uykum o gece ağırlaşmış. Cat diye sesle kendime gelmiştim,baktım yerde yatıyor. Neyse ki ben yere hep battaniye sererim,üzerine yastık koyarım. Sanırım kafasını beşiğin kenarına çarptı ondan accik ağladı ama şükür bişey olmamıştı 🙏 Siz de dikkatli olun,öyle bir anda başlarına iş getiriyorlar ki ne kadar dikkat etsek de faydası olmuyor. Allah tüm evlatları korusun inşallah 🌺