Benim oglumda böyle odada tek bıraktıysam yada yanlız kaldıysa sürekli gözleri kıpkırmızı bir şekilde ağlayarak uyanıyor . Okudugum anne bebek kitabında 6/18 ay arası ayrılık kaygısı yaşama dönemi diyordu biz bunu eşimle denedik bir gece uyutup yataga yatırdık 5/10 dk geçmeden uyandı . Tekrar uyutup yanına bizde yattık hemen uyudu. Bizde bu sekilde bebeklerin anne baba kokusunu alması gerekirmiş güven hissetmeleri için uyurken kıyafet koyun diyenlerde var