Edo_yekta12 Beklentiniz var mı ? Çalıştınız mi ? Ben şahsen kendimi denemek için öylesine girecem biraz Umut görürsem iki sene çalışıp öyle girecem. Çocuk gelişim mezunuyum
ygzmoms Edo_yekta12 şimdi gezinirken gördüm bende giricem çocuk gelişimi mezunuyum bakalım olmadı seneye dershaneye gidicem
PamukPrensesannesii ygzmoms konudan alakasız ama önlisans çocuk gelişiminde nerelere ataniliyor ? Öğretmen olarak devlete atamıyoruz galiba. Bende okuyorum da 4 yıllığa tamamlamayı düşünüyordum, mantıklı mı ?
ygzmoms PamukPrensesannesii lisans tamamlama yapmayı dusundun mu ? Ben sosyal hizmetlere tamamlıyorum Anadolu üniversitesi kpssye de düz memurluk için deniyorum