goney Selam kızlar, bebeğim 6 aylık bebek arabasını hala pusetli kullanıyoruz. Normal bebek arabasına siz ne zaman geçtiniz?
Zhra78 goney 8 aylık hala pusetli kullanıyorum normalde yatıyorum yatmıyo ayağa kalkmak istiyo ben anlamadım zaten yüzünü görüyorum direkt iyi oluyo benimkisi kabin boy puset üste takılandan
reyhanhsvc goney 5 ay 15 günlükken geçtik. 4 aylıkken oturma egzersizine başlamıştım ben o yüzden rahat oldu diye düşünüyorum. Pusette yatmak istemiyordu, etrafı izlemek istediği için arabaya kolay adapte oldu
cerenelif2024 reyhanhsvc benim kızım da 5 ay 4 günlük puseti hiç sevmiyor hep ağlıyor kucağa alıyorum dışarda. Sizce denemelimiyim bebek arabasına geçişi? Destekli oturuyor 1 aydır seviyor oturmayı çünkü
reyhanhsvc cerenelif2024 buraya bakmayı unutmuşum kusura bakmayın. Naptınız geçtiniz mi bebek arabasına
ebruegehan Biz de baya erken geçtik 5 ayda mı 6 ayda mı ne kabin boy dışa dönük olana geçtik travel vardı çok ağır geliyordu
reyhanhsvc cerenelif2024 20 gündür bebek arabasındayız. Çok rahat etti(k). İlk koyduğumuzda bi tedirgin olduk ama hemen alıştık. Siz de bi deneyin birkaç kullanımdan sonra endişeniz kalkıyor
derinmavituba goney merhaba biz 4 aylıkken geçtik pusette asla durmuyordu kalkmaya çalışıyordu arabada rahat etti 🤍
Aydakisiyahedicikk goney 4 aylıkken geçtik biz daha rahat ettiği için cocul 3+1 eve gecmiş gibi rahatladı🥹