Bebeğim 3 buçuk aylık ve uykularına kucakta pişpiş ile geçiyor. Maalesef daha desteksiz uykuya henüz geçemedik dördüncü ay bitince bunu denemeye başlayacağım. Sorun şu ki Öğlen uykularına yatırdığımda 15. 30. ve 40. dakikalarda bir anda hiç kıpırdanmadan pat diye gözlerini açıyor ve uykuya devam edemiyor, yattığı yerde pişpiş yapıyorum ya da gözüne mendil kapatıyorum çok nadir o şekilde devam edebiliyor genelde uyanıyor eğer kucağıma alıp pişmiş yaparsam 3-5 saniye de uykuya dalıp tekrar uyumaya devam ediyor öğlen uykularını anca bu şekilde 1-1,5 saate tamamlayabiliyorum yoksa 15 dakikada uyanmış oluyor. Ama bu sebeple ben bebeğim öğlen uykusuna yattı şu işimi halledeyim ya da dinleneyim diyemiyorum sürekli uyku döngülerini yakalayıp uykuya geri döndürmek için başında nöbet tutuyorum, sadece oturmuş olduğumu kar sayıyorum artık🙄 bunu bu döngüyü nasıl kırabilirim nasıl uzatabilirim