Kızlar selam sezeryan doğum yaptım bugün 56. Günüm ve hala kanamam var az ama kahverengi sonra kırmızı karışık devam ediyor tüm gün kısa bı pedi dolduracak kadar geliyor bu normal mi randevu aldım gidicem ama aklıma çok takıldı başına gelen var mı 56 gündür hiç kanamam yok diyemedim azalsada şuan bu şekilde