mematiii aynen kuzum kendisi bilir. Yani uykusuzluğu en iyi ben bilirim. Iki çocuğum var birini uyuturdum biri uyanırdı geceleri arabayla gezdirirdik, kucağıma alırdım saatlerce sallardım ayaklarımda sallardım 3 saat 4 saat topuklarım çürürdü. 3 yaşına geldi oğlum hala uyumaz sabahın 6 sında kalkar ama hiç uyku ilacı aklıma bile gelmedi. Şimdi bana da ee tamam en iyi anne sensin diyecekler ama bunun iyisi kötüsü yok benim huyum bu ilacın hiçbir türlüsünü sevmiyorum. Ateş düşürücüyü bile 38 buçuk olmadan vermem. Doktorun verdiği çoğu antibiyotiği bile kullanmadım doğal yollarla çözdüm.