Kızım 3 yaşına 3 ay var. Sabah 7-8de kalkar akşam 21.30-22:00 civarı uyur. bitmek bilmeyen bi enerjisi var vallahi devrelerim yandıı artık. 2 yaşından beri öğlen uykusu uyusun biraz dinlensin diye uğraşıyorum ama yok. Canı sağolsun allah sağlık versin yine maşallah diyim de bu kadar az uyumak normal mi? Sürekli hareket halinde sadece kitap okurken ve puzzle yaparken oturuyor bıraksan 1 saat kitap okuruz ama diğer zamanlar sürekli soru soruyor ya da şarkı söylüyor. Psikiyatriye götürmeyi düşünüyorum herşey normal mi acaba diye ama bi yandan da abartıyormuyum diyorum🥲