momshe ben motorola kullanıyorum. Evim dubleks. 190 metrekare evin hem üst katında hem de salonumun tam tersinde diğer ucunda yatıyor. Çıt çıksa telsiz aktif oluyor. Çok memnunum. Pille kullandığımda 1,5 günde pili bitiyor ama kabloyla kullanıyorum zaten. Sorun olmuyor. Çekmediği zaman uyarısı aktif oluyor. Elektrik kesildi diyelim, bebeğin odasından ses alamayacağımı uyarıyla haber veriyor. Ben kamera almıştım. Kullanışsız buldum. Telsiz aldım. Bence daha kullanışlı. 22 aydır kullanıyoruz. Hiç sorun yaşamadık
Modeli: motorola MBP21 dect