SemaK yavrupotuncek kan gazı venözdür ve koldan alınır. Arterden genellikle bebeklerden alınmaz. Şahsen kan gazını parmaktan hiç almadım 🖐🏻 *3 sene pediatri kan almada çalıştım
yavrupotuncek SemaK ayy çok teşekkür ederim için rahatladı şimdi alacaklar daha önce yetişkinlerde görmüştüm kasiktan alıyorlardı ona göre aldirmayacaktim