biimiyomyardimet minikailem01 hemen önlem alın yoksa o ayrılma devam edecek maalesef.. 8 sene sonra yeniden tel taktırdım bu sebeple yamuldu dişim tekrar😞 içeriden sabitleyi takmadılar mı size
Kahvetelvesii minikailem01 plakla duzelme olabilir bi doktorla gorusun isterseniz.. ben hic riske atmadim tel cikali 4 yil oldu geceleri hala plak takarım bozulmasini goze alamam 😂
minikailem01 [silindi] ben doktor degisikligi yaptim ikinci doktor gerek yok dedi vermedi bende kullanmadim disim ayrildi o kadar emek verdim kac yil bu doktorlari anlamiyorum neden düzgün yapmiyorlar isini
[silindi] minikailem01 Kötü olmuş. En az bir sene kullanmanız gerekiyor. Bende senelerce tedavi gördüm ve tedavi bitiminde damaklık kullandım.
oglumunannesiyim_- Sağ taraftaki boşluğu diyorsanız evet belli şefaf damaklik kullanmaniz gerekiyordu
biimiyomyardimet minikailem01 sabitleyememiş demekki bence görüşün doktorla düzeltsinler yazık onca çile çektiniz tel için neden bozulsun ki