Angel_ina21 Herkese merhaba,bebeğimin kilosu için çevreden çok eleştiri alıyorum zayıf diye,3 aylık 6 kilo 63 cm .Sizinkiler nasıl acaba gerçekten çok mu zayıf iyice kafaya taktım
[silindi] Angel_ina21 her çocuğun gelişimi kendisine. O yüzden kesinlikle kafanıza takmayın, önemli olan sağlıklı olması🙏🏻 dışarıya kulağınızı tıkayın çünkü onlar her zaman en iyisini bildiğini zannediyorlar🫢
peraninnannesi Angel_ina21 her çocuk kendine özel bence de hiç takmayın. Bizimki de 6 kilo ama öyle kilolu değil boyuna veriyor bence bu ay sonunda öğreneceğiz boyunu kilosunu:)
tugba825_ Angel_ina21 kaç kilo doğdu muhtemelen benim kızım 6 kilo bile olmiycak 3 aylıkken bence iyi kilosu
Angel_ina21 peraninnannesi çok cahil bir çevrem var sanırım,fazla kilolu olsun diye mama ver baskıları bitmedi gitti
peraninnannesi Angel_ina21 çocuk doymuyor ağlıyorsa tabiki mama ver bunu en iyi sen bilirsin. Ama yok doyuyorsa kilosu iyiyse mama niye veresin ki? Boşver valla ağzı olan konuşuyor. Annem benm ilk zamanlar niye mama veriyorsun diyordu. Şimdi bizim kız memeyi emdikten sonra götünü cırıdığı için hemen ver ver mamasını diyor 😂
[silindi] 26merve26 maşallah çok iyi kilo almış🌸 sadece anne sütü mü yoksa takviye olarak mama da kullanıyor musunuz? 👼🏻
26merve26 [silindi] anne sütü alıyor alerjik bi bebek ben diyetteyim kilo alımı iyi olsun diye inanır mısın gak meme guk meme gece boyu meme besliyorum kilo alamazsa diye korkuyorum bende şükür iyi gidiyor bakalım 🙏
atllaas Angel_ina21 bebeğimi 2 buçuk aylıkken sağlık ocağına götürdüm sünnet olmuştu yaraya bakılsın diye muayeneye gelen kadjnlardan birisi 40 ı çıktı mı diye sordu prematüre mi diye noldu kilosu da 5.300 dü insanlar garip ama hiç umrumda değil önemli olan doğum kilosunu katlaması 2.690 doğdu 37. Haftada her bebek kilolu olacak diye bişey yok haftaya 3 aylık olacak inşallah 6 kilo olur diye dua ediyorum 😀😀
Myrtle Angel_ina21 kizim 2500 46 cm dogdu. 3 aylik 5 kilo 54 cm :). Benim kizim nabsin minicik 😅. Doktor iyi kilo alimi diyor kafaya takmiyorum milleti :)
alperenefe Angel_ina21 oğlum da aynı 63 cm 6 kilo bugün kadının biri kırkı çıktı mı daha çıkmadı herhalde diyor ağzi olan konuşuyor kaynananm da bu çok zayıf dedi bende neresi zayıf kurbanlık mi yetiştiriyoruz dedim tövbe estağfurullah sonra yok kızım boyuna gidiyor diyor
Sermec27 alperenefe ohaa yani 6 kiloluk bebeğe de öyle denmez bizi görseler ne derler acaba 😁 oğlum 2450 Gr 47 cm doğdu 2100. Düştü 59 günlükken 4500 Gr 54 cm olmuştu 3 aylıkken en fazla 5500 5700 arası olur bizi görseler Yenidoğan bebek derler herhalde 😁
alperenefe Angel_ina21 bide benim oğlum 3.5 kilo doğdu bize bakan olmadı 3 kiloya düştü bebek sütüm gelemdi çok zor günler geçirdim şimdi mama takviyesi yapıyorum
ecib Angel_ina21 bebekten bebeğe çok fark ediyor kızım 3 aylıkken 5500 idi 2700 doğdu ve doktor hep normal dedi Oğlum 3 aylık şuan oda 7 kilo onunda doğum kilosu 3500