Bağırsaklarım çok değişken hep erteledim korktum ama artık yaptırmam gerektiğinin farkındayım. Belirtilerim sürekli karın ağrısı dışkı problemleri…. Aranızda kolonskopi yaptıran var mı problemleri neydi ve sonradan ne teşhis alındı ve tedavi edildi mi merak ediyorum. Kolonskopi korkulacak birşey mi