[silindi] biz aptamil kullanıyoruz canım daha önce sma kullandık gaz yaptı çok fena. Hem de vitamin değerlendirmesi yaptım aptamilin vitamin değerleri smaya göre daha fazla idi. Bir de sma nın şekeri bir tık fazla aptamil e göre. Golden goat da deneyebilirsin ama keçi sütü olduğu için her bebek kabul etmeyebiliyormuş. Deneye deneye öğreniyoruz valla :)