anniskomb Kızlar ek gıdaya başlıcam kaliteli sağlıklı kaşık ve tabak önerir misiniz? Oioi de memnun musunuz
Sevvl anniskomb hiç biri sağlıklı değil oioi bile koku yapıyor boşuna paranızı dökmeyin derim ben çok pişmanım birde ikiz herseyden x2 aldım o kadar pişmanım ki çok hevesınız varda normal bir marka alın zaten hepsi kokuyor ve çöp
Boysmomy anniskomb Meleni baby markasından set olarak aldım gerçekten oioi muadili olarak geçiyor bi bakın derim uygun fiyatlı
Fndkurdu anniskomb bence markalara bir sürü para dökmeyin. Bende bebeğimin ek gıda zamanından beri şu eski tabaklar var ya metal gibi olan anam babam usulü onlardan kullanıyorum. Çorba koysam ılıtması kolay. Gayet güzel bebeğim mutlu. Karar sizin elbette
seymavmustafa Vallahi ben aldım o kadar gereksiz ki şuan pişman oldum aldığıma aekadaşların dediği gibi evden kullanılabilir
haticebero Bende oioi aldım tabak bardağı kaşığı. Pek kullanmadım açıkcası bence gereksiz yani. bimden tavşanlı bi tabak almıştım onu daha cok kullanıyorum desem😂