seddaaaaa Kızlar iyi günler bebeğim doğduğunda sütüm geliyordu emiyordu da sonra yoğun bakım sürecimiz oldu hem stresten hem de orda biberona alıştığından gitti sütüm ve çok üzülüyorum ilk bebeğim çok emzirmek istiyordum geri gelir mi sütüm bilen var mı
1gulceninannesi seddaaaaa ne kadarlık bebeğiniz ? Teklif edin bence gelir bol bol su için ve stres yapmamaya çalışın.
churchill seddaaaaa sütünü sagim yap asko duzenli olarak bol su tüket en az 3 litre fazlasi bile olabilir soğan ve pekmez tüket insAllah gelir canim
seddaaaaa 1gulceninannesi 48 günlük meme reddi var gelse süt alıcak aslında gelmeyince sinirleniyor ağlıyor
1gulceninannesi seddaaaaa düzenli sağın kendinizi bebeğe mama vermeden önce memeyi teklif edin acıkınca emmeye çalışır o emdikçe daha çok artar sütünüz. 1 damla bile gelse faydası büyük devamı da gelir inşallah. Göğüslerinize masaj yapın o da faydalı olur
Blueberry0 seddaaaaa istikrarlı olmalısınız. bende bi süre bıraktım sağımı meme reddi yaşadığım icin sağıyordum. 5 ml bile yoktu açıkçası. Bir iki damla anca. 3 hafta boyunca sağdım. 10 ml yapabildim henüz . zor bir süreç açıkçası düzenli ve sabırlı olmalısınız