Hilal096 aynı postu açmayı düşünüyordum bir bende vardır bu sorun diye açmadım biz de memeden kestikten beri böyleyiz biz de 2.5 yaşındayız. 3 ay önce falan rahatsız olduğumu canımın çok acıdığını söyledim öyle azaltmıştı şimdi yine yapışık gezıyor bana bu sabah yeter artık dedim sinek ısırmış onu kaşıyorum diyor 😂😂😂