Aynurrt Kızlar nasıl birşey kullanışlı oluyor? Lütfen yardımcı olurmusunuz. Özellikle adana da alıp memnun olduğunuz firmalar var mı?
Oglunasikbiranne08 Aynurrt ben vivenseden aldım internet üzerinden sipariş verdim 1 sene önce . Beklediğimden de kaliteli sağlam geldi . Ücretsiz gelip kuruyorlar . Biraz geç geliyor ama 25 gün kadar sürüyor .
Mnkksercem Aynurrt ben de şimdiden bakıyorum arada. Montessori hoşuma gidiyor yatak bu şekilde olsun dolabı zaten büyük alırım eve göre. O şekilde ben odasını yapacağım zaman 3 - 3.5 yaşında oluyr
Aynurrt AnnaKurt güzel günlerde kullanın. Bebeğiniz kaç yaşındaydı. Genç odası almak daha mı kullanışlı ve uzun ömürlü olur sizce
Oglunasikbiranne08 Aynurrt evet çok memnunum oğlum da çok seviyor odasını . 4 yaşında bu arada ☺️ offroad plus çocuk odası takımı aldığımız ürün baya uzun ömürlü . Zaten ücretsiz kurulum yapıyorlar herşeyleri kendilerine ait .
Ashellinko Aynurrt İkeanın uzayan modelini aldım yerden çok uzak değil oyğzdne düşme riski düşüyo kademe kademe boyu uzatılıyor memnunum
fob Aynurrt Çilek Mobilya Montessori takımı aldım. Boyasız olması önemliydi bizim için. Çok memnunuz.
aykoz_ Aynurrt ben üstü ranza,altı calışma masası ve kıyafet dolabı olan akıllı oda aldım çok memnunum. Yer tasarrufu çok iyi ve oda dagılmıyor. Merdıvenleri dolap şeklınde geniş ve herseyi sıgıyor