deli_bir_hatun Oğlum 5 yaşında hep ayak tabanı sarı limon gibi kendi esmer sarışın değil iki yıl önce tahlil vs hep yapildi normal çıktı çok şükür ama bazen korkmuyor değilim bir hastalığın belirtisi olabilir mi yada normal bişey mi bu aynı durumu yaşayan varmı
merkursavascisi_06 deli_bir_hatun karaciğer değerlerine bi daha mı baktırsanız, zaten yılda bir rutin kan değerlerne bakılması gerekmiyo mu? Sarılık falan varsa gözlerden anlaşılır gerçi ama ayak tabanınıb sarı olmasının bi anlamı varsa da ben bilmiyorum