Arkadaşlar merhaba oğlum 3 gün sonra 2 aylık olacak yeni doğduğunda sütüm az geliyordu ve sarılık vardı o yüzden mama verdik biberonla sarılığı atlatınca sütüm gelmeye başladı ve sağıp biberonla verdim meme reddi oldu emzirmeyi çok istiyorum ama memeyi görünce basıyor çığlığı geç mi kaldım acaba ne yapabilirim pes mi edeyim