ravzanurr Filtre kahve içmeyi çok seviyorum. Direk bardağa dökülen kiwi marka makinem var bardak dolana kdr soğuyor eski usul demleme yapıyorum oda soğuyor. Makine almak istiyorum demlik tarzı olAndan kullanıp memnun kaldığınız marka model önerisi alırımmm💃
7278 ravzanurr canım ben karaca aldım bu çayı kendi demleyen konuşan modeli filtre kahvede yapıyor 4 in 1 di galiba adı. Sıcacık ve 40 dk taze kalıyor filtre kahven
Asyaveannesi04 ravzanurr smeg siyah var bende çok memnunum ama arkadaşlarım Philips kullanıyor onlarda memnun🌸
fatmaa37demir ravzanurr philips kullaniyorum cok memnunum. Kahveyi demledikten sonra düğmeyi kapatmadiginiz sürece yarım saat kadar kahveyi sıcak tutuyor. Modeli daily collection HD7461/20 olarak geciyor
7278 ravzanurr yok özellikleri çay demliyor filtre kahve yapıyor mama suyu isitiyor su kaynatıyor kendi otomatik yapıyor hepsini
ravzanurr 26merve26 hangi modeli acaba bı cam hazneli birde çelik termos gbi olan varmış sizinki hangisi
26merve26 ravzanurr comfort line benimki canım sıcak tutuyor güzel yapıyor benim tüm beyaz eşyalarım ve küçük ev aletlerim Bosch olunca yine Bosch tan şaşmadık memnunum
26merve26 ravzanurr cam hazneli benim ki canım altta zaten sıcak tutma olduğu için beklesede soğumuyor