Ruvdem Benimki de gazlıydı ya kolikti ilk üç ay çok zordu çok. Ondan sonra da böyle kaldı uyku sorunu uyumuyor işte yarım saatte, saate bir uyanıyor. İnan bilmiyorum, ben de soruyorum kendime ne oluyorda uyanıyor yani diye sinirleniyorum bazen 🥲🥲🥲 Ay inşallah öyle olmaz çünkü emek isteyen bir şey eğitim bozulursa üzülürüm.Zaten gözüm korkuyor yapabilir miyim emin değilim ama istiyorum çünkü düzelmiyor herkes şu ayına gelsin düzelir bu ayına gelsin düzelir diye diye çocuk yaşına girecek hala aynı 🥲