nur3501 ek gıda ve emzirme + günde mama sayısını 2,3 yaparak ilerleyebilirsiniz ve asla sütüm az demeyin ..oglum 6 aylıkken 2 saate bir inanır misjniz emzirirdim üstüne 30 ml tek içerdi o aç kalmasinda verirdim yine ek gidasj da vardı zaten o şekilde tam doyuyordu.ama sütünüzü hep öncelik olarak verip biraz gecince ek gidasini verin gün içinde de mamasinj sizde bol su yeşil fasulye falan yiyin sütünüz artar ama sagimla bebeğin emdiği miktar çok fark eder bebek emince daha fazla emiyor