Btltha bende aynı anlattığınız gibiydim bebeğim ağladığında eşim beni uyandırıyordu halisünasyon görüyodum sürekli emzirip yatağına koydum ya diyodum ama öyle bişe yok.hiç kalkmamışım meğerse.bu konuda eşim bana çok yardımcı oldu sağolsun.sizde eşinizden destek alın Uyuya kalma konusunda da geçen ay arkadaşımın kız kardeşi acı bi tecrübe yaşadı emzirirken uyuya kalarak.Rabbim kimsenin başına vermesin çok dikkatli olun.bi zaman sonra kendiniz alarm olacaksınız merak etmeyin alışma sürecindesiniz şuan çok yeni 😊