Boysmomy lütfen sakın beni yanlış anlamayın. Yazıp yazıp sildim amacım asla sizi korkutmak değil ama dün gece yaşayınca başka kimse yaşamasın daha dikkatli olunsun diye yazıyorum. Ateşi yüksek olan bebeğinizi doktora götürün, oğlumun ateşi vardı salak gibi doğal yollarla düşürür diye uğraşıp durdum. Sonra 10.40 gibi hastane için yola çıktık, yolda hala anneme mi gitsek hastaneye gitmesek diye düşünürken oğlum kucağımda gitti birden. Gözlerini sabit bir yere dikmiş, tepki yok. Öldüm öldüm dirildim. Sabaha kadar hastanedeydik, çok şükür atlattık ama ya geç kalsaydım ya hastaneye yakın olmasaydım diye düşünüp düşünüp durdum. Bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim.