Kızlar bebeğim 7 aylık doğdugundan beri aşırı kuru pütürlü diken gibi batan cildi var heryere göturdm krem vs verildi ama kökten çözüm olmadı bebek yağları dhada azdırdı resmen kendi kremleri var onları kullanıyo sacları bile diken resmen diyorumki bebek şampuan ve yağı karıştırıp saçına kullanım banyoda yumuşak olsun diye olurmu acaba