Ugrnidgok
Benim bebiş de 11 aylık, arkadaşım yok dışarı da çok sıcak diye pek çıkamıyorum anca eşim işten erken gelirse akşam 1-2 saat çıkıyoruz
Genelde evdeyiz balkona kilim serdim oraya çıkıp oynar serin oluyor
Müzik açarım evde beraber dans ederiz
Spor yaparım o da yanımda oyalanır
Ev temizlerken eline bez veriyorum seviyor peşimde dolanıyor
Oyuncaklarıyla oynarız, yemek yediririm böyle günler geçiyor işte