mobesebesir Esoz1110 kullandığımız zamanlar ister istemez elimiz telefona gidiyordu haddinden fazla zaman geçiriyorduk. Eşimle konuşup sildik cocugumuzla daha verimli zaman geçirir olduk
kubra5858 Hergun kac kac girer bakardik her gün olmasada paylasim yapan biriyim her telefonu aldigimda istemsiz Instagrama basiyorum e telefonda ne yapcam ben simdi diye oyunindirdim😄
Esoz1110 mobesebesir Güzel bir karar olmuş elinden düşürmeyip evladına zaman ayırmayan cok resim cekiyorlar millet görsün diye sonrasında cocuğu bir kenara bırakıyorlar çok var öyle
Esinzhl Esoz1110 instagram kullanmıyordum ama x’te takılıyordum gündemi takip etmek için. Baktım olaylardan çok etkileniyorum hatta bununla ilgili post açmıştım. En son orayı da kapattım ama hala kendime gelemedim.
[silindi] Esoz1110 kendi hesabım yok. Ara sıra eşimin hesabına giriyorum onda da yemek tarifi bakmak için veya bebeklerle ilgili bilgi almak için giriyorum. Sma hastaları için iyi oluyor bi tek sosyal medya. Onun dışında keşke tüm platformlar komple dünyada kapatılsa diyorum bazen. Insanlar o kadar bağımlı olmuş ki instagram kapanınca deliye döndüler
Esoz1110 [silindi] Bazısı ticaret anlamında üzülmüştür ama çoğu kişi başkasının hayatını meraktan karı kız kovalama peşinde
[silindi] Esoz1110 h Hiç bilmiyorum.. Aklıma geldikçe giriyorum ya da hikaye atacağım zaman. Gelen mesajlar bile 2-3 gün bekliyor.🥲
[silindi] Esoz1110 h Hiç bilmiyorum.. Aklıma geldikçe giriyorum ya da hikaye atacağım zaman. Gelen mesajlar bile 2-3 gün bekliyor.🥲
[silindi] Esoz1110 aynen öyle tabiki ordan gelir sağlayanlarda vardır onlara saygım sonsuz. Ama çoğunluk sadece paylaşıp özendirme derdinde. Herkesin herşeyini bilir görür olduk, özel diye bişey kalmadı. Çok soğudum bende o yüzden uzun zamandır kullanmıyorum