Blueberry0 keçiboynuzu unlu pankek yapıcam ama karbonat yok evde internette hep öyle karbonatlı veya yulaf unlu falan tarifler var. siz nasıl yapıyorsunuz yazar mısınız?
Busegr Blueberry0 ikiside zorunlu değil yulaf unu yerine aynı miktarda başka bir un kullanabilirsiniz karbonat yerine kabartma tozuda kullanabilirsiniz ama karbonat daha sağlıklı ikisini kullanmadığınızı var sayarsakta sadece kabarmıyor yapılan ürün onun dışında bir etkisi yok zaten kıvamına veya tadına
Busegr Blueberry0 ha bu arada keçiboynuzunu muhakkak başka bir unla kullanın kıvamı çok yoğun tadı ağır olmasın
ollaluna7 1 yumurtayı çırpıyorum içine yumurtanın büyüklüğüne göre 1 ya da 2 yemek kaşığı keçiboynuzu unu koyuyorum yarım da muz ezip koyuyorum arkalı önlü pişiriyorum tadı güzel oluyor
Busegr Blueberry0 hayır sorun olmaz normal unda kullanabilirsin ama bence elinin altında muhakkak glutensiz bir un bulundur daha sağlıklı
Hfzmerve Ben 1 yumurta, 2 yk yogurt ve 3yk unla yapiyorm. Bazen karbonat koyuyorm bazen hicbisey atmıyorum . Severek yiyor kızm :) keciboynuzu özü koyuyorm bazen, kafama gore malzemeleri ayarlarm, hepside güzel olur