senayguc3444 bana doktorumuz soyledı buyudukce aldırması zorlanır dıye bız amelıyata gırerken bıle zorlandık sanırım bı annenın en zor anıydı yavrusunu tek basına o halde gondermek evet kısa bı operasyondu ama ılk defa oldu rabbım bı daha yasatmasın hamıleyım ve ıkı kat duygusallık var annelıkten zıyade ve oturup aglamıstım nasıl durduracagım dıye kımseyı almıyorlr sadece anne o da ameliyat hanenın kapısına kadr ordan sonra evladını teslım etmek bnce en zoru o anı bır daha yasamak ıstemem durduramamın sebebı aclıgıydı amelyat sabah oldu ve bı kac saat yedırmemek gereklıydı tabı oncesınde de ac gırdı 1 yas cocugu ac tutmak su dahı verememek cok kotuydu bnce