Miraymenesa benim kizim 5 aylik olacak 3 aydır salyası var üstelik kıyafetlerinde hep sarı leke bırakıyo 5dk da bir mendil önlük değiştiriyoruz doktor normal deyip duruyo ve bizimde hep dilimiz dışarda sürekli dil çıkarıyo açıkçası dediğinizi hiç düşünmemiştim Allah korusun öyle olsa hemen anlaşılır göz kısımları farklı olur diye biliyorum rabbim bebislerimize sağlık sıhhat versin bi şey yoktur inşallah üstelik ben 3 farklı doktora kontrole gittiğimde sormuştum ağız akıntısını muayne bile etmeden normal dediler 😒