karagoz33 Kızlar çamaşır makinası için hangi markayı önerirsiniz?Temiz yıkasın istiyorum ve kullanıp memnun kalanlar hangi marka kaç kg olduğunu da yazabilir mi ?şimdiden teşekkürler
lolitam karagoz33 bosh kullanıyorum ama hiç memnun değilim 6 yıl oldu alalı sürekli sorun çıkartıyor yenisini almaya karara verdik
Alerjikrinit karagoz33 gerçekten herkes memnun mu ya benim Arçelik en son modellerden hem de . Ama bence iyi yıkamıyor. Teri temizliyor bir zahmet ama bir şey damlasın asla müdahale etmeden cıkarmıyor
karagoz33 Alerjikrinit Aslında yeni çıkan makinaların çoğunluğu maalesef ki böyle ya makina dediğin çarpa çarpa yıkayacak ki temiz olsun lekeleri çıkarsın annemin 25 yıllık Beko makinası vardı tertemiz yapıyordu beyazlar kar gibi ama bugün artık tamamen bozuldu galiba miladını doldurdu artık nerde o eski makinalar
lolitam karagoz33 hayır temiz yıkamıyor ve bir kere bozuldu bir dahada tamir olmadı sürekli bir sorun çıkartıyor