Mryasmin Canım hamilesin test bozuk değilse . Üzülme nolur verende Allah alanda . Hayrla bereketle huzurla sağlıkla gelsin inşallah 🤗
Gryffindor miyavmiyav1 Bunda da var. Zaten sonraki idrarla yapılanlar biraz daha az çıkıyor ötekine göre. Yani benim öyle olmuştu.
sirinpatates miyavmiyav1 hayırlı olsun benimki bundan çok daha silikti 3 test yaptım 2si çok çok silikti 3.de net çıktı hemde arka arkaya yaptım hepsini
eslemipek miyavmiyav1 çok güzel bir yaş aralığı var bence ama siz bilirsiniz tabi… Benimde bir kızım 3.5 yaşında diğeri 2 aylık iyikiiii diyorum 🫠
miyavmiyav1 Karakiz1 beta 165 sonucu beklemeden çıktım e nabızdan öğrendim pazartesi tekrar gidicemmmm heyecanlıyım