gktgsm bilmiyorum eşime onlar ulaşmıştı cv istediler yabancı dil vs sizin yabancı diliniz kaçıncı seviye çünkü buna çok önem veriyorlar belirli sınavlar oluyor görüntülü ve yazılı ona göre alım oluyor o sınavları geçmek gerekiyor sınavlar yabancı dil 4 hafta eğitim süresi sonrasın da iş başı bilgisayarları vs herşeyi kendileri gönderiyorlar ios kullanabiliyorsunuz sadece süreç çok daha uzun da ben özet geçmek istedim