Simaymavi biz de geçen hafta allerji doktoruna gittik. kan testi yaptı. gıda testinde hiçbir besine alerjisi çıkmadı fakat total ige değeri yüksek çıktı. alerjik bir bebek olduğunu söyledi ama neye alerjisi olduğunu bilemiyoruz. 3,5 aylık kollarında egzama oluştuğu için götürmüştüm. benim bebeğim anne sütü alan bebek. doktor diyeti asla önermedi bu yüzden. sütün kalitesi bozulur, kesilmeye kadar gider dedi. ek gıda süreci başlayınca en iyi anlayabiliriz dedi. benim de bir anne olarak hiç içime sinmiyor bu şekilde olması ama besinsiz de kalsın istemiyorum