2 buçuk aylık bir bebişim var ilk kez anne oluyorum ilk zamanlara göre tabi ki daha iyiyim anne veya kayınvalide desteği de yok, son zamanlarda çok yoruldum çünkü sabahtan akşama kadar onunla ilgileniyorum doysa bile uykuları gündüz çok hafif gece daha iyi oda artık uyumamaktan derin uyuyor eşimle ilişkime de mesafe olarak yansıdı. Siz nasıl yapıyorsunuz artık yavaş yavaş kendisi bişeyler yapsın oyalansın istiyorum bende bağımlı ebeveyn olucam oda bağımlı bebek oyun halısı vs işe yarıyor mu