utkummm Granül sabun kullananlar erimem sorunu yasiyo musunuz ilk 4 ay kullandim sıkıntı yoktu 2 aydir erimiyo ayni paket olmasina rağmen Ayni sorunu yasayanlar nasi bi cozum buldu bi paket daha vardi elimde çünkü 🤦♀️
Zeliff utkummm granül sabunların zamanla makinede kalıntılar bırakıp bozduğunu okumuştum o yüzden değiştirmiştim. Sıcak suda eritip kullanabilirsiniz☺️
Zeliff utkummm bende öyle almıştım ama cidden kıyafetlerde ve mainenin içinde pıtır pıtır dökülünce değiştirdim
utkummm brsnhsm 30 da yikiyodum 4 aydir hic sorun olmuyodu 2 aydir erimiyo artik bide 40 da yikiyim artik o zaman herhangi bi sorun olmuyo dimi kiyafetlerde 30 da yikiyodumda hep Tam olarak hangi programda yikiyosunuz
Eizeee utkummm beyaz kalıp sabun rendeleyip kaynatıp o şekilde de kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum çok memnunum kalıntı falan asla yapmıyor çok iyi temizliyor
utkummm Eizeee aldigimda o sekilde aslinda ama erimiyo kaynatipta deniyim bende o zaman Nasi yapiyosunuz tam olarak ne kadar katip kaynatiyosunuz
Eizeee utkummm 2 kalıp sabuna 8 litre su koyup kaynatın biraz sıvı olmasına bakmayın bı su damacanasi ve benzeri biseye boşaltın soğumasını bekleyin bı kaç saatte kullanabilirsiniz bı çorba kasesi kadar makinaya koyup çalıştırın