@tunbul devlet hastanesinde taktırdım orada sormadılar bakirmi hormonlumu diye ama sanırım devlette bakır takıyorlar.bir sene olacak regl düzensizliği dışında bir problem yaşamadım.regliden önce iki gün ve bittikten sonra yine iki üç gün lekelenme oluyor.birde regli zamanı takılmasını tercih ediyorlar daha rahat olduğu için sanırım.ben aslında sormak için gidecektim gittiğim gün reglim başladı sordular bende bugün başladı dedim takabiliriz o zaman dediler.