27 aylık kızım kahvaltı öğününü hiç yemiyor yediği tek şey domates salatalık ve yeşil zeytin . Yumurta asla yeniyor menemen yedi bi kaç gün içine yumurta kırıp kaşıkla yiyordu ondan da vazgeçti dedim oh yiyosa böyle yesin ama onuda bıraktı öyle pankekmiş böreklermiş onları da yemez ne vereceğimi şaşırdım düzelir mi ben pes ettim artık :(